Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Insamling mot Cancer!

Jag brukar läsa Linda´s blogg, om hennes vardag & hur hon kämpar mot Cancer.
Jag blir nästan gråtfärdig ibland, det är så hemskt.
Och dessutom så har hon 4 söta pojkar!

Det är lätt för mig att säga, men hon verkar så stark som kämpar på trots alla motgångar.

Jag vet många som tyvärr har/haft cancer,
bland annat min farfar.
Prostata cancer som spred sig.

Cancer är en hemsk sjukdom, och jag är livrädd, tänk om jag eller någon mer i min omgivning får det?
Hur tar man ett sånt slag, hur gör man för att orka kämpa?.
Jag hoppas jag aldrig behöver få veta svaret.

Jag tänkte iaf försöka samla ihop lite pengar till Cancerforskningen,
jag har ju iaf endel läsare så varför inte, det skadar inte att försöka liksom.

MÅNGA BÄCKAR SMÅ, ni vet!

Så går in HÄR och skänk en peng, det behöver inte vara mycket,
men alla kronor kan vara betydelsefulla.








Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback