Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Jisses..

Vilken människa alltså..
bara massa snack hit och dit och allt är vridet & bara fel & konstigt & snacket är olika till alla.
Pratar jag med människan om en grej, så får man höra av en annan människa att
jag har sagt nåt helt annat..

Börjar gå mig på nerverna faktiskt, men jag orkar egentligen inte bry mig.
Har man inget liv & inget annat att lägga energin på, så visst, varsågod..

Det konstiga är att människan verkar inte fatta att den gör bort sig,
det är ju så genomskinligt ibland.

Jag är liksom inte dum i huvudet. :p





Idag har jag iaf haft en jättebra dag.
Först kom syster, vi handlade lite, sen på Öppna förskolan där det var full fart :)
Jättetrevligt & Hugo hade skitkul :)
Sen åkte vi ut till mamma.
Var där några timmar,
åkte hem,
slängde ihop spagetti & köttfärssås,
ätit,
lagt barn och nu tittar jag på Familjen Annorlunda.
R jobbar kväll..


Nu är det paus så nu ska jag ner och hänga tvätt.
Puss Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback