Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kväller..

Nu är det snart kväll igen..
det gick bra på BVC, vi vägde inget idag eftersom det bara var nån vecka sen vi var där och gjorde det,
men dom fick vaccin & blev undersökta.
Nu vart det så ändå att det var jag som fick ha dom i knät medans dom blev pickade.
Jag tycker det känns så hemskt att hålla fast deras armar fast dom verkligen försöker ta sig loss,
dom vart inte så ledsna, så det var skönt iallafall.
Inga biverkningar hittills heller.
Dom fick inga förra vaccineringen heller, så vi får se om vi har lika tur denna gången.
Undersökningen gick bra, allt var bra.

Fick även en ny salva som vi ska pröva, eller fick och fick, ska ta ut den på apoteket imorgon.
Vi har ju prövat massor på Vincent´s kinder, men det kommer tillbaka hela tiden.
Men vi får se nu då hur det går.


Nej nu ska jag pussa Hugo god natt.
Hej hej


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-24 @ 19:09:59
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback