Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ny vecka

Måndag idag. Var sååå trött när klockan ringde, men jag har faktiskt lyckats få in rutiner nu, lägga mig vid 22-23 och gå upp vid 07.
Skönt, jag måste hålla det nu! Blir så jäkla trött & seg när jag sover oregelbundet.

Hugo är på dagis, tvillingarna ligger här på golvet och pratar,
dom är så söta när dom vill vara med varandra, alltså när dom ligger och pratar med varandra, håller handen och typ leker.
Det är inte alltid dom är så, ibland total ignorerar dom varandra eller blir jättearga om dom ligger bredvid varandra och råkar rulla på varran :p
Tänk att dom snart är 7 månader gamla!
Det står inte på förräns det är dags att planera 1 års kalas :)


Idag ska vi till BVC, dom ska vaccineras.
Det vart ju inget när dom vart 6 mån, läkaren var sjuk & på natten spydde Hugo så vi fick inte komma dit iaf :p
Ronny får ta ledigt från jobbet och följa med, jag vill inte vara själv när dom blir pickade,
stackars barn.
Jag var jätte nålrädd förut, men efter graviditeterna är jag van..
under graviditeten med tvillingarna tyckte jag dom pickade mig varje gång jag var på någon undersökning :p
Men Ronny får följa med ändå, han får hålla i medans dom pickar,
mitt mammahjärta klarar inte av det :p



Just nu hör jag en fågel ute, jag tänker på våren!!
Så härligt, jag längtar till våren & sommaren!
fast det känns som om snön aldrig kommer försvinna,
dom har ju inte brist på snö till vasaloppet kan jag säga :p
det står inte på förräns det är det också,
usch jäkla vasalopp..
KAOS.
Tur att vi bor i gångavstånd till affärerna så vi slipper köa genom stan. :)


Nej nu ska jag fixa lite här hemma.
(snart har jag mått bra i en hel vecka, wihoo!!, såå jävla skönt,
vill inte bli så deprimerad igen, fast jag antar att det kommer komma en sån period snart... suck... )

Men vi tänker positivt och tar dagen som den kommer!!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Härligt att höra att du mår bra :D

Jag usch för dessa sprutor :(

Jag skulle ner själv men slutade med att dotter följde med. Tänkte jag skulle få lite hjälp att hålla barn medan den andre fick spruta så jag fick trösta. Men hon var mer intresserad att titta när de sprutade dem :0

Men det gick faktiskt riktigt bra :)

De få ju ligga på skötbordet medan doktor gör det och jag kollar på barns ansikte, absolut inte på sprutan för det är det värsta jag vet :0

2011-01-24 @ 10:53:42
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

sover tvillingarna hela nätter? :)



haha jaa varför är det så egentligen, psyket faller ju samman när man är gravid och håller i. jag blir helt exalterad och står och sniffar i timmar kan jag göra ;p

kram

2011-01-24 @ 15:34:24
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Ankan :)

Skönt att du har mått bra så länge :) I lördags förmiddag när jag gick ut genom dörren så hörde jag en fågel kvittra, då tänkte jag att snart är det vår å samtidigt blev jag glad över det där lilla fågelkvittret :) Vad fåglar kan göra en på bra humör:) Saknar dig!!! KRAMAR

2011-01-24 @ 20:25:58

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback