Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

SOOL :)

Häärligt väder ute.
Hämtade Hugo på dagis sen gick vi till KappAhl/Willys/Leklust och kika lite.
Var massa halva reapriset-varor på KappAhl, så Hugo fick en tröja med Toy Story och tvillingarna byxor.

Hugo fick även en cars bil, det var massa billiga saker på Leklust också,
halva priset. Sånt gillar jag ;)
Vi tittade på bilstol åt Hugo, måste köpa ny..
men vad sjutton ska man ha, finns massor ju.

Det står väl inte på förräns tvillingarna har blivit så stora så dom måste ha nya stolar också,
usch va dyrt det kommer bli.
Det är dyrt att ha tvillingar kan jag lova! Speciellt när dom ska ha samma saker, typ bilstolar..

Jag känner mig glad idag, jag har nästan lite vårkänslor faktiskt. Det är så ljust och fint ute,
jag gillar inte mörker. :)







Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

det går rätt okey, lite kämpigt är det ju alltid att ha små barn och en bebis i magen hehe du vet ju :)



hur går det för er då?

var det inte kämpigt att ta hand om två stycken i samma ålder i bebis tiden??

kramar.

2011-01-26 @ 06:17:21
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback