Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Svar..

Svar till anonym..
om jag och ronny inte var tillsammans längre så är han fortfarande deras pappa.
Och är jag riktigt sjuk så får han ta sitt ansvar och hjälpa till.
Vilket han gärna gör, eftersom han älskar sina barn och vill ha dom lika mycket som jag.

OM vi flyttar isär, så betyder inte det att jag alltid kommer ha barnen själv & inte har nåt annat val,
som sagt, Ronny är fortfarande deras pappa även om vi inte bor tillsammans.


Sen är det ju kanske inte så bra heller om man är sjuk & knappt kan stå upp,
hur ska det gå OM nåt händer med mig eller barnen?
Det är ju en fara.
Då är det bättre om man får hjälp med barnen IFALL att..
Tänk om jag är ensam med barnen och svimmar, vad händer då?..

Jag känner min kropp, känner jag att jag är för dålig, då ber jag om hjälp.
För säkerhets skull, för barnens skull.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback