Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Turistas

Har haft syrran & Micke här ikväll, har varit jättetrevligt!
En mysig filmkväll, det behövdes!


Vi tittade på Turistas.


Sen har vi kikat på lite kort :) Från unga år tills Hugo var liten :)

Nu ska jag snart försöka sova.
Imorgon ska Hugo åka med Mattias & Matilda på julgransplundring i Våmhus,
det kommer han nog tycka är skitkul!

Idag har han ju varit i Selja med Jessica & Micke och åkt massa bob :)

Bra att han får komma ut lite medans jag sitter hemma och deppar. Nej då men det är bra att han får komma iväg lite utan oss, och sina syskon.
Så han får lite egentid med någon.

Det är ju inte ofta jag är ensam med han, tvillingarna är ju alltid med mig..

Jaja, ska väl pussa mina barn godnatt igen sen försöka sova jag med.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Jessica 2 barnsmamma =)

Ja det är verkligen kul när det händer nått :)

Är det en skräckis film? ser så ut i alla fall! Finns den å hyra på macken?



Kram

2011-01-06 @ 10:24:32
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: minna

hihi, jag har frågestund på min blogg så kom och fråga nåt av mej ! :)



2011-01-06 @ 10:51:10
URL: http://minnass.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback