Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kryssning !

Idag har det varit massor igen.
Var till läkaren idag, det gick bra, ska äta medicin i ett halvår till sen se om vi kan börja trappa ner,
den har ju funkat väldigt bra på mig och jag har inte varit sådär deppig på länge nu.

Sen gick vi på willys och handlade nån mat.

Haft massa besök idag också, Ronny fyller ju år.
Det är trevligt med besök!! Jag hade velat haft besök heela tiden hehe :)

Sen har det råka bli en till kryssning som snart är bokad ;p
Men det är faktiskt inte så farligt dyrt,
så helgen 29/7 ska jag, Ammie, Maria, Maria & Marias kille till Helsingfors :)
Sen 20 Aug ska jag, mamma & syrran åka Cinderella.

Men det känns kul, så förbannat skönt att ha nåt inbokat så man har nåt att se fram emot!!



Syrran, jag & mamma när vi åkte hösten 2009.


Det ska bli SÅ skönt att komma iväg lite, se en helt annan miljö och vara barnfri och bara kunna umgås!
Jag kommer sakna ihjäl mig efter barnen, brukar bli så ;p
men samtidigt skönt att få göra nåt annat än att bara vara mamma liksom.

Jag får lite dåligt samvete för Ronny bara, att jag ska åka iväg två gånger.
Men va fan, han har ju varit iväg på nåt kul i sommar och ska iväg i höst igen.
Jag vill också göra nåt!

Det här kommer bli såå nice :)


Kommentarer
Postat av: J.

Kul med kryssning!

2011-07-19 @ 10:13:09
URL: http://blog.jackieperez.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback