Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lingon.

Halloo..

Usch vilka dagar det har varit, har verkligen känt mig nere, har fått kära lingonveckan så det beror nog på det.
Men jag blir alltid lika glad varje gång de kommer, då vet jag att kroppen funkar iaf :p

Har grejat lite hemma idag, myst & lekt med barnen.
Har liksom inte känt för att göra nånting, inte va social eller ta en promenad eller nånting..
men såna dagar får man ha ibland!

Igår tittade jag på Bridesmaides, den va ganska bra :)




Imorgon är det ny vecka igen..
Jag ska på läkarbesök och lite sånt, annars får vi se vad vi hittar på.

Ronny fyller ju år imorgon, hela 27 år. Börjar närma sig 30 nu :p
Tur att jag bara är 25 än, haha...


Jaja, hejsvejs.



Kommentarer
Postat av: mamma till adam och jacob

ja precis de blir iaf inte mycket "semester" när barnen är små man hinner ju inte sitta stilla en sekund! haha vi hade inte åkt om de inte var så att barnens farmor o övriga släktingar från pappas sida bodde där =)

2011-07-17 @ 22:11:20
URL: http://motherof2.bloggplatsen.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback