Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lovely.

Hej hej!
Vi har haft en jättebra helg med massa kalas :)
Våra familjer & några av dom närmsta vännerna. :)

Det har varit en vecka med tokmycket att göra,
imorse när jag vaknade och hade inget planerat inför dagen så vart jag helt tom,
visste inte vad jag skulle göra :p

Då började jag fundera lite,,
hur blir det sen då, när R har flyttat och barnen är där,
då är jag alldeles ENSAM här hemma, vad ska jag göra då? :p
När jag är med barnen så har man ju alltid nåt att göra,
och mycket sker på rutin liksom.

Jag funderar vad sjutton jag gjorde innan jag träffade Ronny och innan jag fick barn?
Jo jag festade hela tiden och var antingen full eller bakis. typ.
Och det är ju inget liv, och så kan jag inte bete mig nu :p
inte vill jag heller, usch.

Nej det är nog dags att JAG tar tag i MIG SJÄLV, BARA MIG liksom.
När barnen är hos sin far kan jag ägna mig åt mig..
kanske ta körkort, leta jobb, fundera på vad JAG vill göra i framtiden, utbildningar osv..
det finns ju mycket bara man kommer på vad man faktiskt vill göra..
nu har jag ju bara varit mamma så länge så jag har glömt bort att bara vara JAG.
Och nu är jag faktiskt 25 så det kanske är dags att göra nåt åt livet :p
Jag älskar att vara mamma & va med barnen, men jag måste ju skaffa jobb å så.
Mamma är jag ju ändå men ni förstår kanske vad jag menar.

Det ska bli skönt, en stor förändring behövs känner jag,
det här är rätt för oss båda och det kommer bli bra.
Jag älskar Ronny, han är min bästa vän och han är nog den som vet allt om mig,
men vi är ju bara mer som vänner än ett par.. vi är inte kära och det finns inga känslor på det sättet..
tråkigt men sant..
hur fan klarar folk av att vara tillsammans i typ 50 år? hehe..

Vi har haft underbara år och fått underbara barn tillsammans,
vi kommer alltid ha den länken mellan oss och det känns tryggt,
jag vill alltid ha Ronny i mitt liv och det känns bra att vi kan vara så ärliga mot varandra i den här situationen, och det känns som att det är en bra grund för att kunna gå vidare som vänner.



Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Åååh Nina, du är så gullig!! :) Tack!

Ja, parken var det bästa jag har sett på länge, det var såååå mysigt! :)



Vad glad jag blir när jag läser det du skrivit här, det finns inte många som tänker som dig när det gäller att göra slut och flytta ifrån varandra. Jag tycker ni gör helt rätt, och nu kan du verkligen börja bry dig om dig själv ännu mer :) Det är du värd, så som du kämpar med allting :D ♥

2011-07-03 @ 17:23:17
URL: http://emelieaspelin.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback