Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Spetsad.

Aj, jag råkade spetsa min egen hand på en pinne :p Pucko :p
Men det gick bra ändå ;p


Idag har vi varit hemma och grejat..
Gabrielle & Viktoria har varit här,
jag & Hugo har bakat lite, mamma var hit och drack lite kaffe,
lekt busat & myst med Max & Vincent, å massa mer :)

Max ser så söt ut när han går omkring här hemma, det ser så vingligt ut men det verkar gå jättebra :)
Vincent har börjat mer och mer han också nu, han har väl sett hur brorsan gör ;)

Gud va kul det är att se hur dom utvecklas på sättet nu, inte bara fysiskt men att man ser att dom förstår vad man säger och dom visar lite mer vad dom vill å sådär,
och man ser deras olikheter :p
Vincent är såå svartsjuk, jag kan verkligen inte sitta med Max utan då kommer Vincent direkt och ska också va med, och han pussas hela tiden, fast med helöppen mun haha, så gosigt :)
Vincent pratar mer än vad Max gör,
men Max är lite annorlunda på det fysiska istället.
Vincent är en liten bråkstake, ska åt örhängen/halsband, öronen och dra hela tiden,
och han rivs och slåss. :p
Max är mer lugn :p


nu ska jag ta in tvätten som hänger ute, sen snart sova.
tjingeling.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback