Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stake land.


Igår vart det film & lite gottis, en soft kväll!
Barnen somnade tidigt också så det var så skönt.

Vi tittade på Stake Land, nå om vampyrer.. lite mysko men gick att titta på.



Käkade chips & dip, har inte gjort det på flera veckor och var toksugen,
men det är fan inte gott med chips alltså, typ 5 chips är goda sen är det bara äckligt.
Har inte ätit nå godis eller sånt heller på flera veckor nu,
förutom lite tårta på tvillingarna & Elias kalas bara :p
*duktig Nina*
Förut kunde jag verkligen inte låta bli att ha nåt gott hemma,
hade jag inget gott till kvällen mådde jag verkligen skit.
usch, är så skönt att jag tog mig ur den onda cirkeln!


Idag har vi städat & tvättat massor, skönt att få lite gjort.
Sen helt plötsligt gick syrran utanför :p
jag trodde jag såg fel först :p
hihi sötnos, vad glad jag blev!
Hon är hemma några dagar nu :)

Sen var vi här och fixade lite, innan hon åkte och hon tog Hugo med sig till mamma & co,
skönt för han att umgås lite med sin moster :)
(utan mig och brorsorna liksom)

Här hemma har vi badat pruttisarna och bäddat rent åt dom,
nu sover dom gott i sina mysiga sängar :)

Hugo kommer väl hem när som helst, får se när han behagar att somna ikväll :)


Jag är så glad att jag har vissa vänner alltså, ni får mig att bli glad och ger mig energi!

Love you!




Kommentarer
Postat av: Jannika, mamma till Jillian

kul att du gillade bildrna! det va helt fantastiskt:)



åh skulle också vilja komma ur gottis suget...:/

2011-07-11 @ 19:58:38
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: J.

Mys!

2011-07-13 @ 21:01:25
URL: http://blog.jackieperez.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback