Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Trallallalla..

Hej hej.. imorse fick jag sovmorgon, R gick upp med barnen :) (han har ju semester nu)
Sov till 10, jätteskönt.
Sen kom R upp med barnen och vi myste massor,
dom är såå goa, dom ska kramas och pussas hela tiden och Hugo är så söt med sina småbrorsor,
han ska krama dom hela tiden och bara ligga och mysa :)
Då smälter mitt hjärta, när jag ser hur mycket dom tycker om varandra :) ♥
Dom är så himla goa tillsammans!
Mina älskade barn.


Sen ringde mamma, jag & Hugo följde med och handlade, tur hon fick pengar idag och vi kunde låna,
var tomt så det ekade i skåpen typ. Barnen har välling och mat men inte vi vuxna..
jävla pengar, usch. Men nu har vi så vi klarar oss tills nästa vecka, förhoppningsvis.
Och ingen dum kommentar nu tack, man måste kunna få skriva om pengar utan att nån ska komma med puckade kommentarer!


Sen hem och nu väntar vi en stund innan vi ska ut till Selja och fika lite, Hans fyller ju år.
Hans är mammas gubbe, min låtsaspappa, för er som inte vet ;p



Nej nu ska jag greja lite här hemma.




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback