Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

tröök..

Idag känns allt bara bajs..
en sån där dag då jag är supertrött och ungarna skitsura,
jag känner inte för nånting och jag vet inte vad vi ska hitta på så dom kan roas lite..
Max & Vincent har varit jättegnälliga sen igår, antagligen känner dom av biverkningar efter vaccinet.
Det är en sån där dag då det känns som att jag är värdelös och alla andra är jättebra och har perfekta roliga liv.
(jag vet ju att det inte är så men.. :p )

Och så blir jag frustrerad över att klockan BARA är 10.22 !
Tiden går såå sakta, alltså låååååång tid tills kvällen och jag får sova och hoppas morgondagen är bättre :p


Jag känner mig som en så tråkig mamma som inte gör massa roliga saker med barnen..
men vad sjutton ska vi göra då? Tvillingarna är ju så pass små så man inte kan göra vad som helst.
Jaja, vi kommer säkert på något..

Nu ska jag trotsa magkatarren och dricka kaffe.

Puss & hej

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-05 @ 11:07:37
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Oj oj oj, det kunde varit jag som skrivit ditt inlägg! Preciiiis så kände jag igår. (och många dagar till) Alla andra är så duktiga och perfekta. Lyckas med allt o är några super mammor typ. Tur att det vänder! Annars hade man ju blitt galen!

Kram från en super mamma till en annan ;)

2011-07-05 @ 14:50:29

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback