Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

1 Juni

Idag är det 1 Juni.. fattar ni, 1 JUNI!
Är det nu det är sommar??! :D

Vad fan hände, det var ju nyss mars?

Jaja, härligt är det iaf, synd att inte solen kunde va framme lite oftare bara, och utan att det ska blåsa så jäkligt!

Idag har vi varit till doktorn med Max, Ann-Sofie som vi brukar va hos, är ledig denna vecka så vi var till Birgit.
Hon tyckte att det såg så bra ut så att vi inte skulle behöva komma tillbaka nåt mer.
Men jag känner mig lite osäker fortfarande, nån gång till vill jag dit så att jag kan känna mig lugn sen.
Det är ju nästan läkt, är bara en liten skorpa kvar som ska ramla av.
Men nja, jag törs inte riktigt än.. så vi fick en tid nästa vecka då Ann-Sofie är tillbaka så får vi se vad hon säger.
Max pillade ju av sig plåstret igår igen, så nu har jag lagt om det två ggr själv. :P
lite läskigt är det, det är ju så pilligt, hans finger är så litet :p
Så vi fick hem lite mer omläggnings-grejer IFALL ATT.


Annars idag känns det sådär, har lite blandade känslor efter lite grejer som hänt, fick ett besked idag som jag känner lite ovisst om.

Nu ska jag vika ren tvätt, hade ju tvättid igår..

Puss Hej




Första gången Max fick bort plåstret passade jag på att ta lite kort,
det är ringfingret där på bilden, man ser inte så mycket men liite syns det.
Har lite tydligare bilder också men får se om jag visar nåt :p


Kommentarer
Postat av: Catte

men vad är det som har hänt vännen? =/

kram

2011-06-01 @ 21:53:13
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback