Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

<3

Tack allihopa för erat stöd, ni är underbara.
Jag vet ju att det här är det bästa och att det kommer bli jättebra,
men man är ju som man är och tänker tillbaka lite för mycket ibland.
Men jag vill ju inte ha det sådär nåt mer,
så nu ska jag rygga upp mig och bli självständig och få bra självförtroende!

Nu jäklar ska jag börja ta tag i mig själv.
Ta tag i vikten, börja umgås mer, vara mer utåt,
börja träna, göra roliga saker och mycket annat!
Jag kanske till och med kan börja med körkortet ;)
Nu kommer jag ju vara barnfri ibland så då har jag iallafall tid :p


Kommentarer
Postat av: Jessica

Okej.. ja jag funderar så det knakar när det gäller vagn. Lutar åt en 3hjuling :)

Tråkigt å höra att ni ska gå isär men mår man inte bra i ett förhållande så måste man ibland ta de tråkiga besluten och tänka på det fina du fick med han. 6år tillsammans och 3 underbara barn :)



Ja men absolut, hade vart roligt och ses! Säg bara till så kan vi kolla upp någon dag som passar oss båda!

Kramar

2011-06-27 @ 23:14:00
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: E ♥ Aspelin

Det kommer gå toppen för dig :)

2011-06-28 @ 05:42:46
URL: http://emelieaspelin.se
Postat av: Frost

Bra inlägg, go Nina! Apropå att umgås, det är sommar (som varje år) och jag är i Mora (som varje sommar). Ska vi försöka fika någon dag i juli? Kramar!

2011-06-30 @ 01:09:42

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback