Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

LCHF

Nu jäklar, jag ska börja med LCHF. :)
Lite iaf.. ska försöka..
Det som kommer bli svårast för mig är nog bröd..
jag hinner liksom inte göra frukost och ibland hinner jag inte göra lunch till mig själv,
utan jag prioriterar att barnen ska få sin mat först.
Då kan jag va döhungrig sen och det är ju så snabbt och enkelt att bara ta en macka..
eller en pan pizza.. fy fan, ibland älskar jag dom, så goda, men ibland är det fan bara äckligt.


Jag ska även försöka skriva här så mycket jag kan & hinner,
då får man ju mer press på sig om man har folk som ser vad man gör ;)
Skulle faktiskt vilja skriva ut min vikt också,
då MÅSTE jag ju gå ner liksom ;P
men det vågar jag nog inte haha.


En annan sak som jag verkligen kämpar med är kvällarna.
Jag har så tråkigt ibland, och känner liksom efter för mycket och tror att jag är hungrig..
jag är nästan aldrig sugen på godis eller chips,
jag bara "känner för att äta" nåt..

sen är det så svårt när man har andra i familjen att tänka på,
jag kan ju inte bara ha MIN mat osv..

Har tittat runt lite och hittat massa bra recept.
Synd bara att jag inte har en sambo som stöttar & hjälper till lite!


Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Jaaa jätteskönt :) Även om han inte kan vara här så ofta pga jobbet så känns det ändå bra att han KAN och FÅR sova här när han kan och vill :)



Nu är jag i 34+5 , tiden gåååår sååå sakta! har ju hela tiden tyckt att tiden går sakta, men här inne är de ju ännu värre! Haha :)



Åååh. LCHF vill jag också köra på, men ja.. det får ju vänta nu :P Du kommer nog klara det galant!! :D

2011-06-14 @ 21:32:23
URL: http://emelieaspelin.se
Postat av: Ammie

Men vännen, inte behöver du sambon i detta ;) du har ju MIG :D vi kan klara detta tillsammans :D har skrivit ner på ett papper vad som är bra att ha hemma i frysen,kylen och skafferiet och vad som INTE är bra att ha hemma, vet inte om du sett den sidan där det står?! men jag kan ta med papperet imorn så får du se :D det blir nog jätte bra!!



Puss <3

2011-06-14 @ 23:21:49
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback