Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Logopeden.

Hej hej..
I förmiddags var jag & barnen till logopeden med Hugo,
vi var ju dit för ett halvår sen och hon tyckte inte att en behandling behövdes,
men att vi skulle dit efter ett halvår för att kolla.
Och idag var vi dit.
Han behöver ingen behandling nu heller, men vi ska dit om ett halvår igen för att kolla läget.
Det känns skönt på ett sätt att få gå till nån som kan det där,
men jag tycker att det är lite konstigt..
att en människa kan bedöma så mycket bara av en kort stunds träff,
jag menar, den tiden kanske Hugo inte är ett dugg intresserad av att samarbeta,
och hon sa väldigt konstiga meningar och ord som knappt jag fattade hehe,
och hon är så stressig på nåt sätt, Hugo fick inte ens tänka i 2 sek innan han skulle ha svarat.
Barn är ju som dom är, dom är inga robotar liksom.
Svårt att förklara men jag vetifan..
Och hon menade att han inte kunde färger, men hon frågade inte ens nåt som hade med färger att göra?..
och att han inte kan räkna.
Men samma där, hon frågade EN GÅNG hur många pennor som låg framme,
och han ville inte svara,, det behöver ju inte betyda att han inte kan räkna.
Lite irriterande..
men jaja, hade han behövt behandling så hade jag påpekat vad jag tyckte.
Han kan ord & uttala ord & meningar osv iallafall.
Han är bara lite flummig & stojjig ibland när man pratar med han,
men han är ju ett barn och barn är ju sådär ibland :p


Sen åt vi lite lunch med mammsen,
Hugo var hos Gerda och badade med hennes barnbarn Nils & Linus,
jag fixade lite ute,
sen när tvillingarna vaknat så gick jag & dom till Catrin & Elias. :)
Hem, och Ronny hade gjort mat, kors i taket ;)
Ätit och lagt barnen och duschat.

Nu ska jag äta jordgubbar och se på tv :)

Kommer lite bilder, kanske senare eller imorgon!
Puss & hej





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback