Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Much to doooo..

God Afton :)

Full rulle hela dagen.. först imorse så sov alla 3 barn till ca 9.30, jag blev helt paff när jag tittade på klockan!
Men skönt var det, tvillingarna har sovit hela natten i några dagar nu också, har ju börjat med 1 års vällingen och dom blir väl mer mätta av den än 8 månaders vällingen kanske, jag vet inte.. men jag är glad så länge det håller i sig :)

Sen hade vi tvättid 10-14, har städat & grejat lite..
varit ute en hel del också då det har varit superfint väder idag!

R jobbar kväll denna vecka så jag har det lugnt och skönt här hemma haha.
Nej då men ;)

Max & Vincent somnade nyss, Hugo är ute och leker med Gabriella och Victoria.
Jag & Hugo har städat hans rum, får se hur länge det får va fint ;)
Ska köpa lite bättre förvaringsboxar att ställa i hyllan,
dom andra han hade förut var i kartong och dom hade han sönder..


Nu ska jag diska kastruller,
sen om Hugo somnar i tid ska jag pyssla ihop nåt skoj tills kalasen,
det blir kalas tors,fred & lördag, skoj skoj :)






Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Jaaa, visst är det mittenrummet hon ligger i nu :D Heeeelt själv där inne :P

2011-06-29 @ 02:33:10
URL: http://emelieaspelin.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback