Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mycket mycket bra :)

Helluu.
Har varit fullt upp..
igår var jag knappt hemma kändes det som? Sen åt, myste med barnen,
tittade på lite tv, sen lade jag mig tidigt..
är helt slut flera dagar efter att jag har varit ut på galej haha :p
Men det är det värt.

Lördagen var skitrolig, allt kändes sådär bra och jag var på bra humör,
jag & Ammie satt först hos henne och det var bara vii, jätteskönt att prata om allt tok :)
Sen fick vi skjuts av hennes snälla mamma till Tina & festen.
Massa nytt folk, jag tycker det är skitkul att träffa nya människor!
Fast jag måste erkänna att jag har minnesluckor,, det får jag jämt när jag dricker..
Av det jag minns så var kvällen bra, men vet att det var lite skit också.
Jag fattar inte hur folk kan va så respektlösa?
Aja, puckon!


Idag har jag varit hos frisören, så skönt!
Hon tyckte jag hade väldigt fint och glansigt hår, trots alla hormonförändringar osv som varit :)
Mitt hår är ju så tjockt, och lockigt.
Hon plattade det för att kunna klippa lättare,
sen klippte hon bort typ 1 dm, tunnade ur & klippte upp lite.
Vi pratade mycket om mitt hår,
jag vill ju göra så mycket men har verkligen inte tid att platta eller fixa det på mornarna..
och med mina lockar + fluff så går det inte att ha på nåt snyggt sätt..
Det vore skillnad om det bara var lockar, men det blir ju FLUFF, jag ser ut som ett troll :p
Så nu har jag bokat in en tid för att rakpermanenta det :)
Hon brukade göra på en tjej som har likadant typ av hår som jag har,
och på henne vart det superbra, nu behöver det inte bli lika bra på mig, det vet man ju aldrig.
Men jag ska testa iaf,, det blir ju plattare än vad jag annars har iaf så då är jag nöjd ändå.
I höst ska jag dit, så inte det slits extra mycket pga solen..
1250 kr tror jag de kosta, och det skulle hålla i typ ett år, bara att man får platta utväxten allt eftersom..
Så i september har jag tid, skulle ta 3-4 timmar :p spännande att se hur det kommer gå hehe...


Just nu är Hugo ute och leker med grannarna..
Tvillingarna sover..
jag ska vika lite tvätt.

Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback