Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Jag känner mig förvirrad, är det söndag idag? ja det är det väl :p
Igår var pappan inte hemma, så när småbrorsorna somnat så hade jag & Hugo lite mys med pizza.
Sen tittade vi på film, Kung fu panda eller va heter den? Tror de va den som va på tvn.

Jag hade sån tur så tvillingarna somnade snällt och Hugo var lugn och mysig,
så jag kunde ligga i soffan och jäsa :p
hade sån jäkla huvudvärk, usch.
Jag tror min syn har blivit sämre faktiskt, kanske borde ha glasögonen oftare,
jag har dom annars bara på kvällen när jag tittar på tv.

Sen när Hugo somnat så tittade jag på No Strings Attached,
den var bra, Ashton Kutcher är så snygg, men jag ser han som en liten pojke :p
vet inte varför haha.



Sen såg jag nån film som var på tvn, vet inte va den heter.

Det blev alltså massor av film igår, riktigt skönt med en softarkväll!

Nu ska jag göra oss klara för en promenad till Adde & Kerstin och mata deras katter,
sen i eftermiddag har vi tvättid.

Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback