Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tid tid tid..

Jag kommer på så mycket bra jag kan skriva här, men jag har ju fan aldrig tid att sitta här och fixa :(
Därför blir jag irriterad att det inte går att mobilblogga, för då kan jag uppdatera utan att behöva sitta framför datorn :p

Det kom världens åskskur för nån timme sen, tvillingarna hade precis somnat och sa inte ett pip utan dom verkade sova igenom det hela.
Hugo tyckte det var jättespännande, vi satt först på balkongen och tittade men sen började det regna så mycket så det regnade in på balkongen, så vi gick in och satte oss i soffan och tittade ut genom fönstrena,
Hugo är inte rädd för åskan, men han är väldigt intresserad av vad som händer :)
Det verkligen öste ner regn, det såg nästan ut som att det forsade på gatorna här ute.
Det var en intensiv, men kort oväder.

Stackars Tic var ute, hon kom ni sen helt dyngsur haha, stackarn :p
men hon torkade och ligger nu och myser på en filt :)
Älskar mina missar, dom är så goa :)


Nu ska jag nog måla lite naglar och fixa med sånt,
brukar titta på videos på youtube om hur man gör olika nageldekoratiner,
då kommer inspirationen alltid tillbaka! :)

Har så mycket som ska fixas, massa scrapbooking, foton som ska fixas osv,
men det är ju den där tiiiiden... suck.
Jaja det får jag ta sen :)


Råkade bränna mig igår, oops :p

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback