Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blä..

Det var tydligen nåt fel på publiceringsgrejen på blogg.se igår, så inlägget som jag skrev igår publicerades inte förräns idag.

Det har varit en seg dag idag med.. för första gången sen jag tog bort halsmandlarna för typ 8 år sen har jag jätteont i halsen! USCH!
Jag tror jag skulle behöva ligga och vila typ en hel dag..
men det är ju omöjligt.
Så jag kämpar på och hoppas det går över fort.

Blir lite ledsen bara, alla andra gör så mycket roligt :p jag vill också :p
Vi var bjudna på 1 års kalas idag men det kan vi ju inte gå på. :(
Vill ju inte smitta ner allihopa, och så vet jag inte om jag orkar.

Svärmor skulle komma hit en sväng senare iaf, så lite social får jag vara. :p


Jaja, nu ska jag titta på film med Hugo, får passa på att mysa lite bara vi två medans småbrorsorna sover :)



jag & Vincent för ett tag sen..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback