Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dryyygt..

Åh gårdagen var jobbig!
Jag mådde inte bra. Feber, och världens värk i både bihålor och huvud.
Det får jag jämt när vi har varit förkylda länge,, nu blir det att äta Rinexin nån vecka så det löses upp.
Förhoppningsvis.

Och jag & Ronny bara bråkade..
allt var bara.. fel..

Vill inte skriva för mycket här men..


Det är fan inte lätt ibland alltså,
jag är ju en sån nojjig & orolig människa av mig, jag bara är så liksom.
Mina nerver är i totalt kaos & jag får ångest såå lätt.
Och att bo ihop med en som tjatar om att jorden kommer gå under och bla bla gör mig bara ännu mer nervös :p
Jag VET att det kommer bli så nån gång..
men allt blir så påtagligt när han pratar om sånt så ofta..
Varför ska man kämpa vidare om vi ändå kommer dö typ snart?..
Allt känns bara mer meningslöst än vad det redan är..
Jag kämpar för att inte vara deprimerad och att se livet ljust,
det hade verkligen varit mycket lättare att bo tillsammans med någon som förstod hur det känns
att vara deprimerad & att ha ångest. :p
Alltså Ronny är en sån som kan allt om världen, religion, historia, alla krig hit och dit och bla bla,
sånt som många andra skiter totalt i :p


Jaja, life goes on, förhoppningsvis, ett tag till.

Idag tar vi nya tag!
Ingen huvudvärk än*peppar peppar*, jag är någorlunda pigg och försöker njuta av livet.

Har satt igång en tvätt & en diskmaskin,
ska snart peta i mig lite frukost.
Barnen har redan ätit.
Jag glömmer liksom bort att äta, har så mycket att göra jämt.
Sen jag började med medicinen för några månader sen så är jag aldrig hungrig..
jag äter för att jag såklart måste,
och ibland glömmer jag bort det, och då blir jag helt skakis och svimfärdig eftersom kroppen behöver näring.
Det är jobbigast på kvällen,
då har jag så tråkigt, sitter och känner efter och tror att jag tror att jag är hungrig,
eller så äter jag typ choklad, för att jag har tråkigt.


Det är i sån obalans..
måste försöka få rutin i det hela.
och jag måste ta tag i det här med vikten NU,
jag är så less på att se ut såhär..
jag vågar knappt gå utanför dörren för det känns som att grannarna glor och tycker att usch va fet hon är :p
Jag vågar knappt gå nånstans IFALL folk tänker så.
Och jag vet att folk tänker så..

Det är mycket jag måste ta tag i, men man ska bara orka.
Jag måste ta hand om mig själv lite, jag har ju tappat bort mig själv nånstans..
borde boka en klipptid, har tänkt göra det i flera månader men det blir aldrig av..
jag vill göra den där tatueringen jag har tänkt göra i fleera år,,
jag vill göra så mycket men inget händer.

Jag bara gör det jag brukar göra, ta hand om barnen & städar typ. Umgås då och då.
Och det tar både tid och ork, sen är ju dagen slut och då är det sovdags och allt börjar om igen.


En spark i arslet hade behövts ibland! :p


Nej nu ska jag ta en hårdbrödmacka med makrill & en kopp kaffe.
Puss & hej



Kommentarer
Postat av: Catte

Jag tror du behöver komma ut och få testa på någonting nytt? bara du och ingen annan! =)

Ska vi ses på en kaffe någon dag vännen?



http://www.klarsikt.humancreations.se/post/2009/04/29/Mayakalendern-och-medvetenheten.aspx läs den så kommer du nog lugna ner dig lite. =)

Nog kommer jorden gå under en dag, men inte 2012 iaf. =)

Kramar

2011-03-17 @ 10:27:44
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/
Postat av: marlene

tyckte du såg ut å vara mindre när jag såg dig vid dagis förut när inte du såg mig;) å så jäkla stor e du inte gumman:) skit i vad andra tycker de har egna problem som de tror folk ser å pratar om. jag e oxå överviktigt, men ärligt talat så bryr jag mig inte längre om vad folk tycker. det försvinner när det försvinner( fläsket alltså;)) man ska ha ork med så mycket annat med hem å barn å familj. man får ta det andra när man känner att man har tid och ork. du är fin som du är, tänk på det :) kram

2011-03-17 @ 11:57:51
URL: http://liasmamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback