Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God dag god dag

Vi har nyss varit ut på en promenad, skönt i solen men det var ändå rätt kyligt.
Hugo har nästan ingen feber alls idag, men han är snorig istället.
Max & Vincent också, imorse när jag skulle ta upp dom så hade dom snor i hela ansiktet :P
Fräääscht :p ;)
Det är inte lätt att va liten!


Men vi tog bara en kortis, så vi fick lite frisk luft i oss.

Nu ska jag snart börja med maten. vet dock inte vad jag ska göra..
får se vad vi har hemma.


Föresten guuud vad jag tycker det som hänt i Japan är sorgligt.
Jag är jätteintresserad av sånt där, lusläser aftonbladet flera ggr om dagen :p
Min största rädsla är ju hav/vatten, men jag blir ändå lite nyfiken på vad som kan hända.
Men det är så hemskt. Tänk vad fort det gått, tänk allt som är förstört, på bara en liten stund liksom.
Stackars alla människor!
Och den där staden där mer än hälften av befolkningen fattas,
det är liksom så stort, typ en sån grej som man tänker att det aldrig skulle hända.
Men det händer faktiskt.



Jaja nu kurrar det i magen så jag ska göra lite mat.

Puss Hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback