Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hej hej..

Imorse var det minsann min tur att få sova, eftersom Ronny jobbar kväll så gick han upp med barnen.
Behövdes verkligen, har så jävla ont i ryggen så jag dör,,
jävla krämpor man har hela tiden.

Syrran har kommit hem nu så hon & Micke kom hit och hälsade på =)
Har drömt om henne varje natt typ hela veckan, har saknat henne tror jag minsann ;)

Hugo följde med dom till Selja, kul för han att komma iväg lite med sin kära moster & Micke som han är så tokig i :)
Och skönt att slippa morsan & brorsorna en stund kanske ;)

Det märks att han tycker att dessa veckor är jobbiga,
när Ronny jobbar kväll så träffas dom ju knappt.
Hugo går på dagis på förmiddagen och när han kommer hem så ska Ronny åka.
Och Hugo saknar din pappa, det märker jag.

Så nu är det lugnt här hemma, Max sover & Vincent sitter och leker på golvet.

Funderar på vad jag ska göra, passa på att sätta in foton i album kanske,
eller scrappa lite,, sånt går ju inte att göra när Hugo är med och på kvällarna när barnen somnat någorlunda tidigt så är jag för trött för att orka pyssla med sånt. :p
eller bara sitta och titta på tv kanske, bara slappa en stund,
hade ju varit ganska skönt faktiskt.

Imorgon ska jag bli bjuden på middag av min kära Sandra :) Ska bli trevligt!
Sen på lördag fyller jag år så då blir det väl lite kalas,
har inte bestämt nåt än, jag hatar att fylla år men lär väl bjuda familjen på lite fika iaf. :)

Har tvättid imorgon också, behövs, är fan fullproppat med tvätt i båda korgarna.

Jaja..

Hej hej :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback