Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Pissigt.

Idag är en skitdag.
Jag har blivit förkyld, ännu värre, igen. Åh när ska det ta slut?
Nån som har tips på hur fan man ska bryta förkylningar som bara går runt runt?
Vi är noga med hygien, handsprit och allt sånt..
vi äter mycket frukt, jag äter extra vitaminer, osv..
ska man bara hoppas på tur eller hur fan ska man göra?.. :p
Är galet less på dessa sjukdomar nu, har varit den värsta vintern någonsin.

Och jag har världens mensvärk, är på skitdåligt humör, lättirriterad som fan.
Så idag är det säkrast att låsa in sig tror jag :p

Nåt positivt är iaf att snön som kom igår är bortsmält :)


Just nu sover Max & Vincent, Hugo tittar på bolibompa.
Om en stund kommer pappan hem och tar över,
dom skulle till Färnäs en stund, bra det, så barnen slipper vara omkring en tjurig mamma som är lite överkänslig :p
(tro mig, jag försöker vara på glatt humör men det är inte det lättaste ibland..)

Sen har vi tvättid också, ska tvätta alla täcken & kuddar, hoppas allt hinns med.


Annars så har mina tankar igår kväll och idag gått till Linda m.familj!
Hon var så duktig som kämpade på mot cancern,
men igår tog det stopp.
Jag har följt hennes blogg ganska länge, vad tomt det kommer vara utan hennes skrivande nu.
Tycker så synd om dem, stackars barn som inte fick mer tid med sin mamma.
Stackars hennes man som inte fick mer tid tillsammans med sin fru.

Nej fy, livet är så orättvist!
Underbara människor ska drabbas av hemskheter, medans riktiga idioter ska få leva länge och vara friska.

Vila i Frid söta Linda!!



Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Vila i frid fina Linda.



Ja jag vet inte tycker att skiten går runt runt vad man än gör :/

2011-03-31 @ 11:42:55
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback