Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Trötter..

Jag gick och lade mig vid 21.30 igår och somnade bums, vaknade som vanligt när Ronny gick upp vid 4,
somnade vid 5 igen och sov så skönt tills klockan ringde kl 7..
så jag har fått sova rätt bra.
Men jag är dötrött fortfarande!

Det som är jobbigast när man har festat en kväll är ju att rutinerna blir så fel,
jag har kommit på att egentligen blir jag inte så bakis, jag blir bara så jäääkla trött så att hjärnan är helt mongo, :p
haha nej fy, nu blir det lugnt ett bra tag igen.
Jag orkar inte lika som jag gjorde förr! :p Då kunde jag festa 2 veckor i sträck, nu orkar jag knappt med en kväll haha :)
Fast det var innan jag blev mamma..
vilken tur att jag blev gravid då jag blev det, Hugo är min räddning!

Har nyss gett Max & Vincent lite mellis, nu sover dom..
jag hade också velat sova en stund men ska hämta Hugo om typ en halvtimme,
risken finns ju att om jag somnar,  så kommer jag inte upp i tid :p
så det är lika bra att hålla sig vaken.

Är lite fundersam på alla förkylningar som går,
ska man aldrig bli frisk?.. Vi har ju varit hostiga & snoriga i massa veckor nu,
sen förra veckan fick Hugo 40 graders feber, det gick över på 2 dagar,
sen fick Max det, i ca 2 dagar. Och i söndags fick Vincent det, idag har det iaf gått ner till 38,3.

Det blir väl så, alla överallt verkar vara förkylda så det går nog bara runt runt.
Men jag hoppas det bryts snart.

Jaja, ska fixa lite här nu.
Puss & hej




Kommentarer
Postat av: Ammie

Haha gumman, det blir några vita veckor för mig med.. det sägs att jag var as kalas i lördags o ja, jag minns bara vissa delar av kvällen, har aldrig hänt mig förr, så jag borde nog ta det lugnt ett tag :) vi får börja fika, ut o gå, bara umgås å så ist :)



Puss <3

2011-03-30 @ 00:09:28
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback