Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

Jag veet, jag har inte varit så aktiv här.. har haft fullt upp.

Var till doktorn med Max idag, det såg fint ut som vanligt. Nu har han ett mindre förband, nästan som ett plåster bara. :)
Vi fick till och med klippa nageln :)
Jag är helt faschinerad av hur bra & fort barn kan läka alltså!
Det har gått lite mer än en månad sen hans finger KLIPPTES av och nu är huden och alltihop nästan helt läkt!
Helt otroligt :p
Doktorn var också förvånad, hon sa att hon trodde inte att det skulle gå så fort som det har gjort.
Men Max har väl väldigt bra läk-kött antagligen :) Han är lik mig ;)
Ronnys sår läker skitsakta, mina läker skitfort.

Sen var vi på BVC. 10 månaders kontrollen, fast en månad för sent.
Vi skulle ju dit förut men då gjorde Max illa sig så allt krockade..

Dom väger båda 8,7 kg, Max är 74 cm lång, Vincent 73,5 cm.
Dom följer sina kurvor fint, längden är på "normal" för deras ålder,
vikten är på strecket under "normal" men det har det varit hela tiden eftersom dom vägde lite när dom föddes.
Men allt är bra :)
Vi ska dit om en månad på 12 månaders kontrollen och då ska dom även vaccineras.

Nu ska jag göra min förstfödde klar för sängen, skriver kanske mer sen :)
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback