Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Helgen

Det märks att vi knappt har varit hemma i helgen och när vi har varit hemma så har det varit fullt upp,
för fan hur det ser ut här. Kläder överallt, leksaker överallt, disk på hela bänken, ourplockad diskmaskin osv..
Men det får fasiken vara så tills imorgon, jag är såå trött.. eller kanske senare om jag får nåt piggryck ;)

Igår var vi i Falun nästan hela dagen, vi hade bokat bord för 40 personer på Staberg Restaurang.
Mormor vart överraskad, det syntes verkligen på henne :)
Hon visste att hon, morfar och min moster m.man skulle äta där, men inte att typ hela släkten skulle vara där. Så det vart lyckat, tyckte jag.
Det var jättekul att träffa endel av kusinerna som vi inte träffar så ofta, och deras barn också.
Och dom fick träffa oss och våra barn :)
Bland annat min kusin Therese som också har tvillingar :)

Vi åt god mat, Oxfilé, potatisgratäng och nån sås. Sallad & bröd.
Sen tårta och kaffe.
Mormor fick ett äppelträd och ett fint halsband av oss allihopa.
760 kr vart det för vår familj, måste säga att maten inte var värd 330kr/person, då drickan inte ens ingick.
Men det var inte därför vi åkte dit utan för mormors skull, och för att få träffa släkten. :)
Det var även bilutställning(good old england) där, den behövde vi inte betala för iallafall ;p

Efteråt passade jag på att gå in på Plantagen, köpte 6 st blommor för 49 kr :p
Sen åkte vi hem.

Imorse fick jag typ sovmorgon, på mors dag :p fast det gick inte att sova ändå med Hugo som kom in och pratade och ville mysa :)

Sen åkte vi till min mamma och firade lite mors dag,
sen åkte vi till Helen m.familj och var där ett tag. :)

Sen hem och fixa lite, har nyss ätit.
Ska lägga barnen, dagis imorrn igen.
R jobbar kväll..
fast det blir bara 3 dagar denna vecka iallafall, lite skönt..


Ska lägga ut massa bilder också, men hinner inte nu.
Hoppas ni har haft en bra helg, idag har vi till och med solsken, fast väldigt blåsigt..

Puss & hej så länge




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback