Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Måndag.

Idag har vi varit till läkaren med Max igen, det såg så fint ut. Det är lika skönt varje gång när man är dit och det ser bra ut!!
Allt har gått så bra, jag är nästan rädd för att det ska komma nåt bakslag, men det hoppas jag inte!!
Vi tvättade handen under vatten, till och med fingret.
Det ser ut som ett finger snart igen, det är liksom inte "kött" framme som ett öppet sår längre utan nu har det blivit nåt längst fram , typ vävnad liksom. Nu ska bara huden växa fram runtom fingertoppen.
Idag såg man till och med nageln OCH nagelband! Så nog kommer han ha en liten nagel där! :)
Hon pillade bort en skorv, och det började blöda. Det är BRA, för då vet vi att allt funkar som det ska i fingret. :)
Man vet ju aldrig, blodcirkulationen kan ju inte komma igång osv..

Lilla Maxen är så duktig!
Nu ska vi dit på torsdag igen, 2 ggr / vecka går vi dit nu.


Sen har mamma varit här och druckit lite kaffe.
Jag brukar få lov att ha någon med mig när vi är till läkaren, som kan försöka distrahera Max medans jag sitter med han i knät och håller i när han inte vill, då är det bra med nån som kan visa han leksaker osv..
Men nu har det börjat gå så bra att byta "bandaget" så jag kanske kan gå dit själv nästa gång,
vi får se.


Aja, det var allt för nu, skriver kanske mer sen :)



Jag & Vincent.

Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Vad skönt att det går så pass bra med fingret! :D Och vad pigg & fräsch du ser ut :D Jag menar inte att du ser ofräsch och sliten ut annars men.. ähhh, hoppas du fattar! :P

2011-05-16 @ 19:17:45
URL: http://emelieaspelin.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback