Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Solstingeling!

Jag har verkligen mått konstigt idag, det har känts som om hjärnan kokat. :p
Kanske var i solen för mycket igår helt enkelt, får börja ta på mig hatt när jag ska va ute länge :)
Man är supernoga med att barnen är solskyddade, men man glömmer bort sig själv.. vilket är ganska dumt.

Så idag har vi mest softat i skuggan, riktigt skönt.

Tänk vad tvillingarna har utvecklats fort den senaste tiden.
Bara poff så satt dom, ålar, Vincent kryper ibland, dom ställer sig ööverallt och klättrar och går runt allt, Vincent har gått 2 steg, Vincent säger mamma, osv..
Max har ju hindrats lite av att han har gjort illa sig, så han har inte kunnat va på golvet och övat på allt lika mycket som Vincent, men det kommer väl snart det med.
Måste skriva i deras babyböcker innan jag glömmer allt!

Dock har dom inte fått fler tänder, dom fick ju 2 var för ett tag sen, men jag tror det är på gång för det är väldigt svullet.
Jag fattar knappt att om lite mindre än 2 månader så fyller dom 1 år!!
Snart blir det kalasplanering minsann :) hihi :)







Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Söta bilder på dina barn.Ja det blir jätte gott kaffe :)

2011-05-11 @ 09:49:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Louise

Är pojkarna enäggstvillingar?

2011-05-15 @ 23:00:06

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback