Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Trudilutt..

Det gick bra på sjukhuset igår, Max sa inte ett pip när hon gjorde rent och lade om det :)
Hon sa att det är nog snart läkt. Man ser att det har blivit nån vävnad där, förut såg man ju liksom köttet i fingret, men nu ska huden bara växa ut och runt fingertoppen, det är på gång, man ser ju ny hud som är där kanterna på fingret var när det var "avklippt".
Tänk vad fort det har gått egentligen, den 24e är det en månad sen han gjorde illa sig.
Småttingar har helt otroligt läk-kött!!

Vad gjorde vi mer igår?.. mamma åt lunch här med oss, sen åkte hon.
Sen kom barnens farmor och hälsade på, vi hade tvättid också...
sen gjorde vi inte så mycket mer, lagade middag.. tog de lugnt..

Idag har vi varit hos frissan med Hugo, jag har ÄNTLIGEN bokat en klipptid till mig själv!!
Så jag kommer va midsommarfin i håret ;)
Det behövs verkligen, har inte klippt mig på flera år :p

Sen handlat.. köpte jordgubbar också, såå goda!!


Det är så fint väder idag! Hoppas det är lika fint imorgon! :)
Då blir man verkligen på partyhumör :)
Ska bli skönt att ta en fylla faktiskt, var 2 månader sen jag drack alkohol så nu är det dags att röjja lite :)

Nu ska jag börja med maten, idag blir det tacos :)

Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback