Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yääyä.

Hej hej, sorry att jag har uppdaterat så dåligt, det har varit lite fullt upp.
Bland annat så var vi och hälsade på Catrin & Elias igår, medans Hugo var på dagis.
Så skönt att komma hem till nån annan ibland :) Och glömma skiten hemma haha.
Jag längtar tills dom flyttar hit till gården bredvid :) Då kan vi sörpla mycket kaffe ;)
Inte för att det är så långt mellan oss nu heller men det blir lite enklare ändå :)


Sen var jag & mamma till Ammie på ljusparty igår kväll, verkligen kul att ses igen,
fattar inte varför det blir så långt mellan gångerna vi ses! Vi bor ju så nära och vi KAN ses,
men ändå så blir det inte av! Bläää :p
Men nu så :) Och på lördag ska vi göra nåt skoj :)

Idag är Hugo på dagis, jag & tvillingarna har bara varit hemma och inte gjort så mycket.
Mamma kommer hit sen och hjälper mig att passa Hugo & Vincent medans jag ska till sjukhuset med Max och lägga om "bandaget" på fingret.

Imorgon får Hugo vara ledig från dagis, han ska klippas 9.30 så det är ingen idé att va på dagis typ en timme liksom..
Så vi tar en morgon utan stress och han får lite sovmorgon också :)

Nej nu ska jag fixa lite, måste göra iordning ansökan till dagis också, har inte gjort det än. Oops :p
Men dom ska ju inte börja förrän i Januari så det är lugnt.
Jag har ju extra mammadagar, man får typ 160 extra dagar när man har tvillingar,
så jag kan va mammaledig året ut.
Jag har ju inget jobb att gå tillbaka till och inga studier på gång heller så det är liksom ingen brådska med dagis.. allt löser sig, det blir som det blir.
Fast lite planer har jag allt ändå ;)


Jaja, ha en bra dag, och nu hoppas vi på soool!
Är trött på regn!
Puss Hej


Sitter man på golvet så blir man attackerad av två busar :p
fast sitter man vid datorn så attackerar dom den :p




Kraaam :)



Vi har kramkalas :)
(jag ser ut som fan jag vet, men det orkar man inte alltid bry sig om..)











Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Du ser aldrig ut som "fan"!! Du är jättefin!

2011-05-19 @ 09:47:15
Postat av: Ellie

Känner igen det där med att bli attackerad av två när man sitter på golvet ;)

Sen är det så himla roligt att dra i mammas långa hår :0

Hoppas allt är bra med er :)



Kramar



(Läser din blogg jämt men dålig på att kommentera)

2011-05-19 @ 09:51:37
Postat av: Catte

8 dagar kvar, sen blire kaffekalas på uteplatsen hela dagarna ;D

Kram!

2011-05-19 @ 10:54:35
URL: http://varatlillaliv.blogg.se/
Postat av: Emma

vad fina bilder:) Handla du ngt ljus på ljuspartyt:)?

Kram

2011-05-19 @ 11:24:31
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Ammie

Vi måste ändra på detta o ses oftare... jag sitter ju bara hemma hela dagarna så jag kan ju jätte gärna komma ner till dig på dagarna :) ska vi ändra på detta från o me nu?? =)

Och jag längtar som tusan till på lördag;)



Puss gumman min <3 älskar dig.

2011-05-20 @ 01:30:25
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback