Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yesterday..

Hade en jätterolig kväll igår :) Tack Ammie, du är bäst!!
Blev dock ganska tidigt, kom hem vid 2 så idag har jag varit pigg och inge bakis :p

Har städat och fixat lite här hemma, har även hjälpt en av grannarna att fixa naglarna.
Dom åker till Turkiet imorgon och kommer hem efter midsommar, åh vad Hugo kommer sakna Vian, dom som leker hela tiden.
Lilla gubben :) Han är så go, är så glad att jag har mina underbara barn!!


Nu ska vi äta. Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej alla är vi olika:) jag har aldrig sagt att jag torkar min dotter med en disktrasa? Jag låter min dotter bli slickad av vår hund pga jag vill att hon ska lära sig att respektera och älska djur. Jag vill ha ett fint förhållande mellan vår hund och min dotter. Så om hon blir slickad i ansiktet, det dör hon inte av. Hon älskar det och jag är då lycklig över att hon kommer att växa upp med att veta att hundar är snälla (för det mesta) och att de ska respekteras:) Jag är uppväxt med hundar och jag har klarat mig galant :)



Ha en fin dag:)



2011-05-22 @ 16:09:36
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev kommentaren, glömde att fylla i:) :)



Ha en fin dag:)

2011-05-22 @ 16:10:25
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback