Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hujedamig!

Den här veckan har varit ganska bra faktiskt, förutom att jag hade nästan migrän i tisdags.
Det var liksom på gränsen, jag stod ut, men var så nära på att inte stå ut :p
Och självklart var barnen extra jobbiga just den dagen :P
Det slår aldrig fel.

annars så har dagarna rullat på :)

Det var fotografering på dagis igår, Hugo var så stolt och berättade att han fick stå upp på gruppfotot!
Nu är han ju stor så då får han stå ;)
(jag antar att han fick det iaf, har ioförsig inte frågat på dagis men..)

Han har blivit lite jobbig att lämna på morgnarna, han klänger sig fast vid mitt ben och ska ha puss & kram jättemånga gånger, och säger hela tiden "glöm inte hämta mig", "glöm inte"..
Det skär lite i mitt hjärta, lilla vännen :(
Det är svårt att lämna han där då..
Det är även svårare nu när han är så stor, än när han var mindre och var så, vid typ 1½-2 år,
då vet jag ju att han inte riktigt förstod att jag faktiskt LÄMNADE han där och gick,
nu vet han ju att jag går hem liksom.

Men det blir bättre, han kanske har en period, eller så är det en reaktion sen Ronny flyttade.
Vi kämpar på iaf, jag gör allt för att gå igenom det på bästa sätt för barnens skull.

Imorgon ska barnen till Ronny och vara där tills på söndag,
första gången jag har min lediga helg.. en hel helg.
Det ska bli förbannat skönt kan jag säga!!
Jag kommer garanterat sakna dom, men jag är så trött och slut i kropp & själ så jag behöver verkligen lite lugn & ro & tystnad & vila & sömn.

Sen om jag saknar dom för mycket så är dom ju inte långt bort, jag kan ju gå dit isåfall :)

Jag har INGENTING planerat i helgen och jag ska bara göra det jag känner för,
tänkte iallafall försöka städa lite här hemma, och ta en tvättid så vi kommer ikapp med det någon gång.
Jag tvättar 2-3 maskiner hemma varje dag men det är ändå ett berg av tvätt,
jag kommer fan aldrig ikapp om jag inte tar tvättstugan :P
Hur fan kan det bli så mycket egentligen? :P
3 barn som sullar, speciellt tvillingarna :P
Mina kläder, sängar som bäddas rent ganska ofta,
katter som hårar på allt om man inte plockar in det på en gång :P
Handdukar m.m..
Det blir mer än vad man tror, har jag märkt :p

Jaja, jag ser fram emot morgondagen då jag vet att jag kommer kunna ta det lugnt.
Ska baaara sooofta!!

:)







Hugo tog ett vääldigt fint kort på mig, hmm :P haha fy fan.






Åh vad uttråkade man kan se ut :P


MysHugo!!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback