Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

KUUNG

Fredagen var kung. Grymt kul, lite för mycket alkohol men äh vad gör det.
Ibland är det skönt att bli lite för full. faktiskt.
Låg hela lördagen..
gårdagskvällen var hemsk.
Hade sån ångest så jag trodde jag skulle dö :p
Alltså inte ångest pga nåt jag gjort eller så, utan bara ångest, utan anledning.
Och det gör det ju fan värre för man vet inte ens VARFÖR.
Nej usch å blä.
Alkohol förstör kroppen & knoppen!

Dagen idag har varit helt koko..
barnen kom hem från Ronny iaf, mina älsklingar, dom blev så glada av att se mig. Mitt hjärta smälter när jag ser deras kärlek :)
Det är tur att jag har dom alltså, annars hade jag nog gett upp livet för längesen.

Nej usch, ska inte drälla ut massa deppigheter.

Nu ska jag äta nåt sen se på tv tills jag ska sova.


Föresten! Det snöade idag! Hugo blev helt lyrisk! :D
Sötnos :)


Jag måste säga att det kommer vara en tuung tid framöver,
igår slog det mig verkligen att jag kommer sitta här ENSAM, i juletider och allt..
alla mysiga julfilmer på tvn gör mig helt paj, jag älskar mysiga julfilmer,
men i år är jag ju ensam. Ja förutom barnen, men nu menar jag ett annat sällskap,
nån att dela allt med..
jag bara pallar inte.

Nej usch.. tack å hej.

Kommentarer
Postat av: Ammie

Vet hur du känner! Vi får ta en egen liten jul, dricka lite glögg o bara vara... UTAN karlar...usch!

Finns här, dag som natt.. <3



Älskar dig gumman.. du är INTE ensam!



Puss

2011-11-27 @ 22:38:37
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Alkohol gör så man får ångest även om man inte gör bort sig. Helst om man redan är lite trasig.



Och du kommer ju inte vara ensam för alltid, men du kanske måste lära dig att vara ensam och stå ut i dig själv, älska dig själv, innan du går in i ett nytt förhållande. Försök se det som att det här är DIN tid för dig själv så kanske det känns lite lättare.



Kram.

2011-11-28 @ 11:55:13

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback