Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Brrr.

Sitter här och fryser, dags att be Mora strand fixa tätningslisterna som lossnade i sommras,
eller så får jag helt enkelt be någon snäll karl som kan de ;)

Igår var det tokmycket, fy fan, men allt blev klart i tid och ljuspartyt blev jättebra :)
Jag sätter sån press på mig själv när det ska komma hit folk,
helst ska det vara perfekt här hemma men det går ju icke med dessa busbarn som jag har.
Så jag får nog ge upp det där med att försöka ha det fint hemma :p

Idag har vi handlat lite, eller lite och lite, vart ganska mycket.
Nån present till Hugo, långkallingar & strumpor till han,
vantar till mig för fyy vad kallt det börjar bli att gå med vagnen, fryser fingrarna av mig :p
Men nu har jag allt hemma, rengöringsmedel, toapapper, schampoo, balsam, blöjor, mat och aaallt.
Det är så skönt, sen får jag väl köpa färskvaror då det behövs bara.

Skriver mer sen, en arg buse vaknade.

Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

tack så mycket! hoppas ni får en bra dag!

2011-10-20 @ 15:57:13
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

ja du kan köpa sånna av mig:) har några "färdiga" om du vill se om du tycker om någon, de kostar 50 kr styck, då inklusive frakt så jag skickar dem till dig:)annars om du har önskemål om färg och så kan vi komma överens om något:)

2011-10-20 @ 19:48:29
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback