Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag.

Sitter här i min ensamhet. :p
Hugo ville sååå gärna följa med pappa hem och sova där inatt igen..
man kan ju inte neka han heller, jag tror det är bra att han får en natt till att smälta det hela,
och det är ju spännande med ett nytt ställe!
Max & Vincent sover hos mig inatt igen iaf.

Jäklar vad min lägenhet känns sunkig jämfört med Ronnys, haha, jag vill också flytta :P
Fast jag hade nog velat flytta ifrån Mora. :P
men..


Det känns bra iaf, lite mysko men samtidigt bra..
Jag måste också smälta det hela liksom.

Nu ska jag se om det finns nån bra film att titta på,
sov som en kratta natten tills idag så hoppas jag kan sova bättre inatt!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hur känns det att bo själv nudå?

Det är ju tomt den första veckan/veckorna men sen går det undan och dagarna rullar på bra :)



Hoppas allt är bra med er och att allt går bra. Kram

2011-10-01 @ 22:08:39
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback