Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snooooor!

Idag var det inte lika kallt ute, skönt de :)
Hugo tjatar så om snö, han har ju sett att det är frost ute på morgnarna när vi går till dagis och nu vill han ha snö.
Men det vill inte jag ;)

Har två sjuklingar här, Max & Vincent är jättesnoriga.
Jag mår lite konstigt idag så det är väl nåt skit på gång åt mig med,
hemsk tid det här, alla är sjuka överallt och typ ingen klarar sig undan.

Har haft besök av mamma, syrran & Micke idag, dom åker hem till Micke igen idag :(
Turturduvorna som är nyförlovade å allt :)

Usch vad jag saknar att ha någon,, jag vill känna kärlek, omtanke, jag vill ha någon att ge kärlek till,
någon som säger snälla ord, som skickar söta sms på dagarna,
jag saknar verkligen att ha någon att säga "jag älskar dig" till.
Ja jag har barnen jag vet, men nu syftar jag på en annan sorts kärlek.
Jag har inte varit singel så jättelänge, men jag är nog gjord för att ha någon,
det känns verkligen nu.
Allt går bra med barnen & vardagen rullar på,
men jag saknar att ha NÅGON som är MIN liksom.

Jaja..


Nu sover Max & Vincent och Hugo tittar på lite bolibompa.
Jag ska passa på att plocka ur diskmaskinen medans det är möjligt,
annars ska ju Max & Vincent vara med och riva ut allt. :p





Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till Olivia

Usch, har förkylningarna kommit till er nu också :(

2011-10-17 @ 15:23:03
URL: http://blogg.mama.nu/annak84
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Förstår att det måste vara jobbigt att vara själv, och ovant när man är van att ha någon. Lycka till i letandet! Drömprinsen kan komma när man minst anar det :)

2011-10-17 @ 15:35:20
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: emma

vad fin din nya header är. kram

2011-10-17 @ 22:05:44
URL: http://www.mammatillbenjamin,blogg.se
Postat av: jenny Mamma till Nellie

Vilka fina pojkar. Ja tycker att alla är förkylda nu :(. Nellie är jätte förkyld. Krya på er. Glöm inte att sitta ner och ta en mamma paus = kaffe i bland.

2011-10-18 @ 08:56:22
URL: http://ixzorra.wordpress.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback