Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tjoho.

Sitter och tittar på Desperate Housewives, fast det är reklam just för tillfället.
Har varit fullt upp både igår och idag, haft besök, besökt folk, städat & tvättat & grejat :)
Sen hinner jag knappt gå in på datorn förräns på kvällen och då är jag så trött så jag inte kommer på något att skriva :p

Vi mår bra iallafall. Hugo verkar ha tagit detta ganska bra, han frågar efter Ronny ibland men han förstår ju vart pappa bor och eftersom Ronny jobbar så olika tider så är Hugo van att Ronny inte är hemma..
Han jobbar ju skift.
Vincent har blivit sååå mammig, herregud :p
han har alltid varit lite mer gnällig och mammig, men nu är det extremt.
Samtidigt så är det ju jättemysigt när han vill upp och pussas och lutar sig emot mig hela tiden :)
Men jag har två till pruppar som ska ha uppmärksamhet. :p

Men dom är i så rolig ålder nu tycker jag! SÅåå himla gosiga, charmiga, dom flörtar och har sig :)
Vincent har blivit tokig i lampan, Max är tokig i hjul på bilar,
man märker mer och mer att även om dom är tvillingar och ser likadana ut så har dom olika personligheter.
Och man känner igen vissa saker sen Hugo var liten :p
Hugo har också varit tokig i lampor & lampknappar, och bilhjul :p
Ja det är väl många barn :P men det är lite kul att se när MINA barn är lika varandra.


Nu är Desperate Housewives slut :P tog ett tag att skriva detta inlägg haha.

I helgen blir jag barnfri också.. kommer bli konstigt.
Men skönt.. på lördag ska jag dricka lite gott ;)
Kommer bli kul!!


Nä nu ska mongojag borsta tänderna och försöka sova.

God natt :)



Kommentarer
Postat av: Born This Way

=)

2011-10-05 @ 00:03:38
URL: http://beckaliza.blogg.se/
Postat av: emma

Skönt och vara barnfri :) SKulle behövas här med :P

2011-10-05 @ 09:31:20
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Mår bättre! Tack ^^

2011-10-05 @ 10:06:00
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Ja supergott verkligen!Mysig blogg förresten!

Såg du min insamling för hjärtebarnen?De små barn som föds med hjärtfel,om du kan bidra gärna med 30:- så länkar jag dig!

2011-10-05 @ 10:51:29
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback