Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tjohoo.

Sorry för den dåliga uppdateringen, har haft mycket att tänka på så har helt enkelr inte kommit mig för att skriva.

Söndag idag.. barnen var hos sin pappa fre-lör, så jag tog det lugnt, tittade på tv,
sen sov jag såå skönt, vaknade av att en liten buse knackade på dörren, klockan var visst 11 och barnen kom hem för pappan skulle iväg. :P
Oops, jag som hade tänkt diska å greja innan dom kom hem, jag var visst lite tröttis :p

Sen var vi bara hemma igår, lekte & myste tills det var läggdags,
idag sov alla 3 till 8.30 :)

Idag har jag tvättat, sen fick vi lite besök, dagen har gått så fort, fattar inte vad vi har sysslat med riktigt, inget speciellt ju. Men tiden går fort, står inte på förräns jag fyller 60, haha.

Fan vad jag saknar att ha en kamera! Min är ju borta, vi har letat ööverallt men utan resultat :(
Fattar inte vart den är.
Jag hoppas verkligen jag kan ta mig råd att köpa en ny, iaf en billig.
Mobilkameran är ju inte så mycket att hurra för :p
Och nä jag har ingen Iphone som alla andra har. :p


Om en vecka fyller Hugo 4 år!! Vår älskade solstråle!
Så i veckan måste jag baka lite.
Han är så go, på morgnarna när han vaknat går han direkt in till Max & Vincent och tittar om dom är vakna, sen ska han krama dom och han blir så glad så fort han ser dom :)
Han säger jätteofta att han älskar mamma och pappa och Max och Vincent :)
Jag är så glad att jag har mina pojkar, jag är så himla tacksam!!




En bild från typ vintras.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback