Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Helgen!

Hej hej..
Varit tokmycket dom senaste dagarna.
Bland annat så var jag på dop i Lördags, så fint!!
Underbara vänner ♥

Sen vart det lite fest.
Igår vad jag bakis som bara den :p
Fick i mig lite yoghurt vid 17 tiden och det fick va kvar så efter det vart det lite bättre ;)
Jag blir så hemskt bakis alltså, borde inte dricka överhuvudtaget haha.
Men blandade så mycket olika i lördags så inte så konstigt att man mådde skit.


Har inte blivit så mycket bilder eftersom kameran var borta.
men jag hittade den idag :p
får låna mammas kamera och sno lite bilder ;)


Jaja skriver mer sen, har en skitsur Vincent här..


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback