Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Olallalala..

God kväll..
Igår fick jag feber, usch, hatar verkligen att ha feber.
Idag har jag mer varit snörvlig, hellre det!!
Har gått på panodil & nässpray hela dagen, var fan flera månader sen jag var förkyld.
Jag hoppas det blir kortvarigt.

Tvillingarna blir mer och mer snoriga, så nu lär väl hösten bli såhär.. det brukar ju gå runt runt bara.
Hmm.. jaja what to do.


Har iaf städat endel idag, R jobbade idag men sen tog dom en promenad så jag kunde städa.
det går bara inte att dammsuga när tvillingarna är hemma, dom stänger av den hela tiden, så irriterande :p
Och dom är ju överallt, dom är så snabba!
Busfrön.


Tittade på film igår, eller nej det var nog i förrgår?
Är lite dagvild ibland..


Den var jättebra! En typisk Nina-film :p

Ikväll ska jag nog också se på film..

det är så mysigt med hösten, se på film, mysa med lite ljus och krypa ner under en filt :)


Om två veckor blir jag sofflös :p
Vart fan ska jag hitta en soffa? :p
hade jag haft råd hade jag köpt en dyr jävel som alla andra gör. :p
men nja, med barn och katter så har jag hellre nåt billigt skrot :p

ha en bra kväll :)
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Helen

henrik här. jur hade en soffa ni kunde få. mvh henrik

2011-09-19 @ 21:53:00
URL: http://mammatill2underbara.bloggplatsen.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback