Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sjuklingar.

Vi är sjuka igen..
Hugo somnade på golvet igår, jaha tänkte jag.. sen vaknade han efter en stund och han & Ronny åkte till Färnäs en sväng, då orkade Hugo inte ens GÅ in från bilen utan Ronny fick bära han och sen lade han sig i en säng och somnade igen.. INTE likt Hugo.
Då vart jag nervös alltså.

Dom kom hem och vi försökte få i han nåt att äta eller dricka, för det hade han knappt gjort på hela dagen.
Han brukar ju va så himla kräsen och krånglig och vägrar äta när han är frisk så det är liksom inte det första man reagerar på när han inte vill äta..
Vi lyckades få i han lite festis & glass & popcorn.

Ja vi kollade tempen också såklart, 39,4 var den på så han fick en alvedon.

Han somnade vid 22 igår och sov sen hela natten, vaknade imorse och ville ha glass på en gång :p
och ja han fick lite, bara han fick i sig nånting liksom.
Men han åt inte mer än en halv sked typ..
Han fick en alvedon och sen åt han två mackor :)


Han har iaf varit lite piggare idag och tittat på film å så,
inte sovit nåt hittills iaf.
Tempen låg på 38,8 imorse.


Jag har haft hemskt ont i ena axeln sen igår kväll, fattar inte vad jag har gjort för mysko.
Kunde knappt röra armen, har sovit asdåligt inatt.
Idag har jag ont i huvudet och snorar igen,, ont i bihålorna också men har iaf min braiga nässpray mot det.

Nu vill vi bli friska!!
Max & Vincent har inte varit så himla dåliga iallafall, mest lite snoriga å så men inge feber eller annat, vad vi har märkt iallafall.


Nä nu ska jag se vad mina pruppar gör för bus,
Hugo sitter uppe i lugn och ro och tittar på Wall-E,
Max & Vincent är i hans rum och röjjer :p







Mysgrabbarna, för nån månad sen.



Hugo på skogspromenad i somras :)




Kommentarer
Postat av: Emma

verkar va många som är sjuka, själva är vi med lite halvkrassliga. min son hade feber igår (tror lite idag) o ja är hes o hostig.



Hoppas det onda i din axel blivit bättre!

Kram

2011-09-27 @ 09:04:47
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Emma

har han haft hjärnhinneinflammation eller varför var han tvungen att ta den medecinen?

Kram

2011-09-27 @ 12:20:20
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback