Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Snööörvel.

Fy alltså, inatt måste jag ha haft hög feber för jag har drömt såå konstigt och varit så himla konstig i huvudet.
R var iaf snäll och gick upp med barnen imorse så jag fick sova mer..
gick upp vid 10-11 och tog en dusch..
kände mig jättehängig men efter en panodil vart jag stabil. :p

Sen har det varit full rulle, så man hinner liksom inte känna efter nånting.
Men det kommer när barnen sover och det är lugnt, usch.
Blir nog en tidig kväll ikväll om jag ska palla med morgondagen,
Ronny jobbar kväll denna veckan så jag får inte mycket hjälp med barnen.
Dom är också förkylda, mina småpluppar.

Veckan innebär lite pengar iaf, behövs, det ekar i skåpen just nu.
Usch vad jag hatar pengar. Men jag tror iaf att jag kommer få lite mer kontroll nu när jag kommer bo själv med barnen.
Det kommer bli great.


Inatt drömde jag att jag fick en miljon också, vilken känsla!
Trist att vakna bara och inse att man inte ens äger en krona haha!

Har haft tvättid idag också, så nu ska jag vika massa tvätt.
Skoj skoj. Not :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback