Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lite gnäll..

Måste lätta på trycket lite..
Igår och idag har jag verkligen varit i botten.
Det här suger verkligen.
Jag känner mig totalt utbränd, orkar ingenting, ingen inspiration till nåt,
bara grinar å är så less.
Hela året har hittills varit så himla jobbigt med allt som har hänt,
och det kommer väl ikapp till slut..

När man verkligen är nere på botten så finns det ju bara en utväg-
uppåt!

Och jag hoppas verkligen att det blir bättre väldigt snart.


Det jobbigaste är ju att man känner sig så hemsk som mamma,
som inte orkar skratta ens.

Tur att dom har sin underbara pappa som hjälper mig!!



Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Exakt så där kände jag för någon vecka sen, låste in mig i badrummet & grinade nästan ihjäl mig varje gång jag duschade. Mest för att ingen här hemma ska höra & fråga vad som är fel, för sånt orkar jag inte prata om.



Jag hoppas det blir bättre för dig snart, du är värd att må bra!

2012-04-24 @ 16:49:06
URL: http://emelieaspelin.com
Postat av: Cia

Oj vad jag känner igen mig i det du skriver... Har haft en sådan dag idag ja me :-/

2012-04-24 @ 18:46:40
URL: http://baracias.blogg.se/
Postat av: Ammie

Jag finns här! men som sagt, du väljer!

Jag saknar dig som fan, saknar våra galna kvällar..!

SAKNAR DIG...



Jag älskar dig iaf, även om det gått över för dig!



Puss iaf! <3

2012-04-24 @ 20:13:48
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Emma

Nämen ååh stackars stackars Nina :(

Ja nu får det bara bli bättre, orka må så dåligt. :( Men det kanske är en process, du har ju ändå gjort slut med dina barns pappa och ni hade ju varit tillsammans jättelänge. Oavsett hur ni känner för varandra nu så har ni ju varit med om jättemycket tillsammans. Då tänker jag att det måste vara någon slags sorgeprocess. Och som du har skrivit tidigare, vem är jag nu, utan honom och med barnen osv. Det är nog inte så konstigt att du känner så där, det är väl det jag vill ha sagt tror jag. :)

Jaja, kram på dig Nina! Hoppas du mår lite bättre snart :)

2012-04-25 @ 11:09:59

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback