Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag..

Idag har vi vart runt halva mora känns det som.
Barnen var på dagis, sen var vi till mamma och drack kaffe och hämtade mina saker från LR ,
ner på Om Igen o kika, sen hämta barnen. Åkte upp ovanför Orsa mot Skattungbyn,
sen hem o fixa lite. Vidare till Nusnäs & Nina & drack kaffe och tittade på hästar, lekte med hundar o tittade på kossor :p
 
Senare hem o gjorde middag.
 
Jag körde hela dagen ;)
Det går finemang det här.
Innan vintern har jag ett körkort (förhoppningsvis) :p
 
 
Det regnade.. ;)
Max & Vincent är ju helt omöjliga, dom tar av sig blöjorna o kläderna heela tiden..
och jag hann inte med riktigt när ösregnet kom ;)
Hugo ville också "duscha" haha.
 
Sen in o duschade å riktigt å blev varma igen :)
Åt middagen, sen var det nästan läggdags för M&V.
Städat lite, tog en dusch jag med, Hugo tittade på Nicke Nyfiken nån timme sen lade han sig också.
 
Dagen har rullat på bra :)
 
 
Jag längtar tills på Fredag!
Då ska vi åka till syster & Micke i Skultuna o va där i helgen.
På lördag ska vi till Parken Zoo i Eskilstuna. :)
Jag var dit när jag var ööhm, mindre, :p minns inte hur gammal men över 10 iaf.
Ska bli kul att åka dit igen.
 
Det ska bli så kul att umgås med syrran lite!!
 

Kommentarer
Postat av: Jannike

Oj är du ensamstående mamma? Vad starkt! Tvivlar dock inte en sekund på att det är värt allt jobb som det innebär att ha barn. Wow. Vilken förebild du är! Lycka till med allt! Barn är ju så underbara!

2012-08-22 @ 00:03:45
URL: http://ohralfie.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback