Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yoo!

I Fredags vart det spontant lite fest. eller lite, det kom massor med folk som var här halva natta :P kul som fasen!!
Sen fick jag lov att sova så jag skulle orka när barnen kom hem igen:p
Jag är inte van att va uppe till 3-4 på nätterna.
Lördagen sov jag till 16, då barnen kom hem.
Sen lite lek o grillade o åt glass innan det var läggdags.

Inatt sov jag inte ett skit.. hatar när rutinerna blir fel!
Idag har jag varit som en zombie..
Men vi var på Leklandet några timmar iaf, så grabbarna fick springa av sig lite.
Nu är dom friska igen, och myror i brallorna :p
Imorgon ska dom till dagis efter många veckors sommarlov.
Ska bli skönt med lite mer vardagsrutiner igen.

Får se om läkaren ringer imorgon nu då, vi skulle ha telefonuppföljning.
Jag är inte bra än, fy fan vad ont jag har i luftrören ibland.
men jag har då inge feber eller så :)
 
Jag har varit jätteduktig med rökningen, faktiskt!
Jag feströkte i fredags, men förutom det så har jag inte tagit en enda cigg på en vecka!
*tummen upp*
 
 
Nu är jag så trött så ögonen går i kors,
blir sängen bara barnen har somnat.
God natt o puss o kram

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback