Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

sjuker

Usch jag mår inte bra idag alltså.. igår hade jag iaf kontroll över det med lite panodil men det hjälper inte idag. lade mig vid 22,30 igår, vaknade av barnen vid 9,15 idag. kors i taket tänkte jag, sov vi så länge allihopa??
jag hade kunnat sova ett halvår till tror jag, men så tacksam över att mina fina barn var extra trötta imorse ;)

Max & Vincent har åkt till sin pappa en stund, Hugo spelar å jag vilar.. ska väl snart försöka göra ett ryck å fixa lite.. bland annat göra knäck.

Hugo har tjatat så länge om att ta fram julgranen, så igår gjorde vi det. Det var.. hm.. en upplevelse ;)
med nyfikna barn å katter :)
men dom blev så nöjda så då är jag nöjd också :)

jag skulle vilja ha en vit gran med lite enkelt pynt i..
nu har vi en gles grön gran med hundra grejer i typ. haha.
men Hugo gjorde så fint ändå så jag får stå ut :) <3




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback